Home Carti PDF Un om intre romani. O cronica a deceniului 7 de Alexandru...

[PDF] Un om intre romani. O cronica a deceniului 7 de Alexandru Buican

Coperta Carte Un om intre romani. O cronica a deceniului 7

Iti doresti sa citesti cartea Un om intre romani. O cronica a deceniului 7 scrisa de Alexandru Buican si publicata de Livingstone? Nimic mai simplu, o poti citi in format PDF sau in format fizic apasand butonul de mai jos. Ultimul pret pe care l-a avut aceasta carte a fost 22.99 lei, dar pentru a afla pretul actual iti recomandam sa il verifici aici! Pe langa formatul PDF, formatul ePub sau Mobi a inceput sa fie din ce in ce mai folosit in special pentru cartile care sunt citite de pe tableta, mobil sau ereader.

Citeste Cartea Un om intre romani. O cronica a deceniului 7

Informatii utile despre Un om intre romani. O cronica a deceniului 7

Editura: Livingstone

Pret: 22.99 lei

Vezi aici mai multe informatii despre carte

Descriere completa: Inca o data isi aminti cuvintele Domnului Panait, care-si dormea somnul, undeva, intr-un colt de cimitir, ce ramanea acum in urma:„Datorita amestecului de sange, cu mult peste proportia ce ar asigura mentinerea sanatatii, poprul roman s-a dezechilibrat. El poate fi asemanat cu acei nebuni care, desi daramati fizic, desi ruinati pe dinauntru de nenumarate boli, tocmai datorita dezechilibrului psihic, tocmai datorita acelor explozii continue la nivelul celulelor nervoase, se agita necontenit – acei nebuni ce merg incontinuu, gesticuland, niciodata osteniti! Toata tara – acest maidan plin de gunoaie si de deseuri – depune marturie de ruina economica. Iar faptul ca romanii isi conduc la groapa cu onoruri pazitorii de temnita, arata ruina morala. Si acest popor ruinat, dezechilibrat, nu face altceva decat sa caute mereu o satisfactie pe caile cele mai straine adevaratei activitati umane, care este munca. Un popor ciudat, singur, neincadrat macar in plutonul triburilor de la portile orientului, ci zacand doar intr-o groapa neagra, intr-un no man’s land.”..