Home Carti PDF O cercetare critica

[PDF] O cercetare critica

Coperta Carte O cercetare critica

Iti doresti sa citesti cartea O cercetare critica publicata de Institutul European? Nimic mai simplu, o poti citi in format PDF sau in format fizic apasand butonul de mai jos. Ultimul pret pe care l-a avut aceasta carte a fost 18.99 lei, dar pentru a afla pretul actual iti recomandam sa il verifici aici! Pe langa formatul PDF, formatul ePub sau Mobi a inceput sa fie din ce in ce mai folosit in special pentru cartile care sunt citite de pe tableta, mobil sau ereader.

Citeste Cartea O cercetare critica

Informatii utile despre O cercetare critica

Editura: Institutul European

Pret Vechi: 21.19 lei

Pret Nou: 18.99 lei

Vezi aici mai multe informatii despre carte

Descriere completa: Din cuprins: O cercetare critica asupra poeziei romane de la 1867; Directia noua in poezia si proza romana; Comediile d-lui I. L. Caragiale; Eminescu si poeziile lui; Aprecieri critice Piatra de temelie pe care s-a putut cladi literatura romana moderna si contemporana apare, intr-o editie de exceptie, insotita de alte lucrari ale lui Maiorescu. Despre Directia noua… se afirma ca a fost copiat, in intentii, desigur, un secol mai tarziu, de guvernul francez, care a trasat liniile directoare culturale menite, totodata, sa protejeze literatura si limba de „imprumuturile“straine. Volumul include si paginile de critica semnate de Maiorescu la Comediile d-lui Caragiale si la poeziile lui Mihai Eminescu, capitol extrem de util unui licean. Dincolo de lucrarile maioresciene, meritul actualei editii este de a aduce la lumina insemnarile zilnice ale autorului, cat si Scrisorile, corespondenta sa, in ambele numele lui Eminescu fiind in centrul atentiei. Chestionarul adresat elevilor si indexul terminologic incheie acest volum ce nu ar trebui sa lipseasca din biblioteca sau, mai curand, de pe masa de lucru a unui tanar ce studiaza literatura romana in scoala….