Home Carti PDF Viitorul religiei. Solidaritate, caritate, ironie de Richard Rorty

[PDF] Viitorul religiei. Solidaritate, caritate, ironie de Richard Rorty

Coperta Carte Viitorul religiei. Solidaritate, caritate, ironie

Iti doresti sa citesti cartea Viitorul religiei. Solidaritate, caritate, ironie scrisa de Richard Rorty si publicata de Paralela 45? Nimic mai simplu, o poti citi in format PDF sau in format fizic apasand butonul de mai jos. Ultimul pret pe care l-a avut aceasta carte a fost 11.99 lei, dar pentru a afla pretul actual iti recomandam sa il verifici aici! Pe langa formatul PDF, formatul ePub sau Mobi a inceput sa fie din ce in ce mai folosit in special pentru cartile care sunt citite de pe tableta, mobil sau ereader.

Citeste Cartea Viitorul religiei. Solidaritate, caritate, ironie

Informatii utile despre Viitorul religiei. Solidaritate, caritate, ironie

Editura: Paralela 45

Pret: 11.99 lei

Vezi aici mai multe informatii despre carte

Descriere completa: Richard Rorty (1931-2007) a fost unul dintre cei mai cunoscuti si cititi dintre filosofii contemporani. Printre cele mai importante titluri ale sale se numara: Philosophy and the Mirror of Nature (Filosofia si oglinda naturii, 1979) si Contingency, Irony, and Solidarity (Contingenta, ironie si solidaritate, 1989).Gianni Vattimo (Torino, 1936) a fost elev al lui Gadamer, iar acum preda filosofia la Universitatea din Torino. Dintre titlurile sale amintim: Aventurile diferentei (1980, 1988), Societatea transparenta (1989, 2000) si Sfarsitul modernitatii (1985, 1991).Santiago Zabala (1975) e doctorand in filosofie la Pontificia Università Lateranense din Roma si autor al lucrarii Filosofare con Ernst Tugendhat. Il carattere ermeneutico della filosofia analitica (A filosofa impreuna cu Ernst Tugendhat. Caracterul hermeneutic al filosofiei analitice, 2004).Gianni Vattimo si Richard Rorty s-au format in medii distincte unul de altul si au urmat cai diferite. Primul, pornind de la reflectia asupra lui Nietzsche si Heidegger, reprezinta directia postmoderna a Europei latine. Cel de-al doilea, in schimb, este exponentul unui post-empirism influentat de pragmatismul american. Si totusi, ambii, chiar daca vin din directii filosofice aparent divergente, au ajuns la unele pozitii comune, asa incat au simtit nevoia unei dezbateri directe pe una din temele centrale ale gandirii lor: rolul si semnificatia religiei. O prima chestiune care-i apropie pe cei doi ganditori este constatarea ca, dupa deconstructivism si hermeneutica – ca sa folosim termenii lui Vattimo – „religia n-a murit, Dumnezeu mai este inca in circulatie“. Dupa „epoca credintei“ si „epoca Ratiunii“, omenirea a intrat realmente intr-o faza in care gandirea e dominata de preocupari ce nu mai sunt nici doar de competenta stiintei, nici numai a filosofiei si nici exclusiv a religiei. In aceasta „epoca a interpretarii“, reflectia asupra problemelor religioase isi recapata rolul central. In Viitorul religiei, la invitatia l..